xNOTIFIKACE

Úvod

Notifikace informují pracovníky banky/stavební spořitelny o událostech v insolvenčním rejstříku, které souvisí s jejich klienty.
Notifikace je zasílána formou e-mailu. Do těla e-mailu jsou vloženy informace o osobě, věci, stavu insolvenčního řízení, klientovi banky a jeho majetku.

Komunikační matice

Distribuce notifikací se řídí komunikační maticí. Komunikační matice je „tabulka“ editovatelná administrátorem aplikace, ve které:

  • sloupce tvoří stavy insolvenčního řízení
  • řádky tvoří záznamy „odběratelů“ notifikací

na úrovni celého řádku mohou být definovány parametry distribuce:

  • Odběratel notifikace (Název, Útvar v bance)
  • Segment klienta nebo účtu
  • Pobočka klienta nebo účtu
  • Výše nepovoleného debetu na účtu

na úrovni průniku řádku a sloupce mohou být definovány parametry distribuce:

  • Typ klienta nebo produktu

dále jsou na úrovni řádku definováni příjemci notifikace:

  • E-mail na jeden či více definovaných kontaktů
  • E-mail na pobočku klienta nebo účtu
  • E-mail na kontakty pro pobočku klienta nebo účtu
  • Úkol na pobočku klienta nebo účtu – viz. také On-line napojení na systémy banky

Použití parametrů se může lišit v jednotlivých implementacích.

Pokud se „protne“ fáze řízení ve sloupci s parametry v řádku matice, tak je vyvolána notifikace – tzn. je:

  • vygenerována notifikce jako html dokument
  • zaslán e-mail s notifikací na příjemce uvedené v řádku matice, který vyhověl

Notifikace – resp. html dokument – je uložen u věci (insolvenční řízení) ve složce Dokumenty banky. Uživatelé tak mají přehled kdy, komu a jaké „upozornění“ se rozesílalo.

Notifikace

Obsah notifikace je možné přizpůsobit požadavkům banky/stavební spořitelny – a to jak vzhledově, tak i obsahově. Notifikace může obsahovat tyto informace:

  • Nadpis notifikace resp. důvod vyvolání notifikace
    • spárování osoby-klienta
    • změna stavu insolvenčního řízení
    • nový dokument insolvenčního řízení
    • uživatelsky vyvolaná notifikace
  • Identifikaci osoby v Insolvenčním rejstříku
  • Identifikaci klienta v systémech banky/stavební spořitelny
  • Majetek klienta v systémech banky/stavební spořitelny
  • Informace o Insolvenčním řízení
    • stav řízení na Justici a poslední změna stavu (datum/čas)
    • stav řízení v bance/stavební spořitelně a poslední změna stavu (datum/čas)
    • číslo jednací
    • insolvenční správce (jméno + adresa)
  • Seznam dokumentů v insolvenčním řízení
  • Informace o distribuci v bance/stavební spořitelně

Ukázky z aplikace

Komunikační matice – náhled:

Komunikační matice – detail jednoho řádku:

Příklad notifikace: